Monday, October 14, 2013

Atatea Zile.....(an introduction to my Romanian verses, seria "Viata altcuiva"/"Another's life" series )

Atata drum am strabatut
sperand sa fie bine
nu stiu ce mult tu ai crezut
dar eu am vrut si nu mai pot
(Am vrut sa fim mereu in top)
sa ma sprijin de tine.

Sute de nopti, sute de zile
si mii de vise intre ele !
dar de o vreme m am oprit
sa mai visez la maine.
caci tristetea din fiecare zi
am inceput s o car cu mine .

Hmmm, parc a fost ieri!
ce simplu e sa ti cheltui viata !
Poate ma simt inca tanara
si ranita, dar mai puternica
sufletul nu se da usor, doar poate fata
dar cui ii pasa?
mie? Da! Oh, sunt patetica!

Credeam c o sa ma aperi de tristete
acum mi e greu sa mi recunosc
ce mult m am inselat!
Macar de ar fi fost "a noastra"
dar mereu tristetea "mea" si cu a "ta"
n au vrut sa se-ntalneasca !
De aceea, poate n timp
ajuns au sa se urasca !


No comments: